Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Innbetaling til egenkapital

Startet av Dank, fredag 16. desember 2022, klokken 13:45

« forrige - neste »

Dank

Hei,

Jeg skulle betale inn egenkapital i dag for en bil jeg skal hente ut neste uke.
På SMSen står det at jeg skulle finne "Innbetalinger" i min Tesla-konto og jeg tror jeg så det for et par dager siden.

Men jeg ser ikke det nå og heller noe betalingsinfo for egenkapital ....

Jeg har finanisert gjennom Santander (den anbefalte partneren av tesla).
Er det noen som vet om man skal betale inn egenkapital til kontonr som står i final invoice ?
Eller er det noe jeg skal betale Santander, deretter betaler de hele beløpet til Tesla ?


Edit : betalt inn nå... ventet et par timer i telefonkøen, så tok sjansen på å betale direkte til Tesla. Santander sier at de kun betale beløpet som jeg skal låne fra dem.....



Prøvde forresten å slette dette innlegget, men det er tydeligvis ikke lov... Hvis en av moderatorene ser dette her, kunne dere slettet dette innlegget for meg ?

Mvh
Dank
2023 Model S Plaid
2024 i4M50

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA