Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla service i app

Startet av Alli, torsdag 01. desember 2022, klokken 11:06

« forrige - neste »

Alli

Vi forsøkte å legge inn en service-forespørsel i appen ifm nybil og et merke på noe interiør.

Forespørselen ligger nå inne som en "kommende avtale". Når vi trykker på avtalen ser det ut som man fortsatt er på "forberedelse" og at Tesla tar kontakt innen 24 timer.

Forespørselen ble opprettet i går formiddag, og senere på dagen fikk vi en push-melding som indikerte svar på serviceforespørsel. Men vi finner ikke noe svar i appen.

Kan noen forklare eller vise bilder av hvor man finner et evt svar, og hvordan det ser ut....?


Klykken

Gå inn i appen, trykk på Service. Trykk så på avtalen du har opprettet. Nederst til høyre er det ei snakkeboble hvor du ser om de har skrevet noe til deg.

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Alli

Takk - det står ingenting der, så da aner vi ikke hva det push-varselet gjaldt. Satser på at det dukker opp et svar snart.

Pleier de å overholde 24-timers fristen...?

Lucifer-

Skjedde samme meg meg. Tror den bare dukker opp når de har registrert forepørselen internt.

Jeg sendte inn forespørsel fredag ettermiddag og fikk svar først onsdag morgen. Så de har sikkert nok å gjøre om dagen :)

Alli

Ja, tenkte det evt kunne være noe slikt.

Ingen hast, så vi venter tålmodig ;)

Klykken

Sitat fra: Alli på torsdag 01. desember 2022, klokken 11:12
Pleier de å overholde 24-timers fristen...?
Nei, ikke alltid. Men god oppfølging når de først tar tak i saken er min erfaring. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA