Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forsikring Tesla Model S LR og Plaid

Startet av ELTesla, torsdag 24. november 2022, klokken 12:07

« forrige - neste »

ELTesla

Er det noen av dere som har fått tilbud på forsikring allerede.

Jeg regner med at her kommer det til å sprike massivt mellom de forskjellige tilbyderne.
Jeg har sendt noen forespørsler, men enda ikke mottatt noe svar.

Klykken

Sjekk også ut CoverMe som er TOCNs samarbeidspartner på forsikring. Det er IF som server CoverMe, så vilkårene bør være gode. :)
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

ELTesla

OK, kanskje man bør vurdere å bli medlem i TOCN da.

offpist

IF har både Plaid og LR inne i sin kalkulator.
Men bare 2022 og ikke 2023 men det er vel ett fett.

https://www.if.no/privat/forsikring/bilforsikring/kjop

Det som er mer rart er at prisene er lik, for LR og Plaid.

Kjører:
Grå 2013 Model S P85

tornaldo

Sitat fra: Klykken på torsdag 24. november 2022, klokken 12:50
Sjekk også ut CoverMe som er TOCNs samarbeidspartner på forsikring. Det er IF som server CoverMe, så vilkårene bør være gode. :)

TOCN sin forsikring er blitt høyst ordinær prismessig. Egentlig ganske skuffende dårlig.

Tidligere opplevde jeg den som en relativt billig forsikring, nå får jeg like gode tilbud gjennom Enter og IF direkte selv.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

chiller

Sjekket litt rundt.
Gjensidige ga meg rett under 8900,- (pluss TFA)
TMS Plaid, 20k egenandel, 12k km for "Bil Pluss".

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA