Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Importere fra Danmark?

Startet av Jan Petter, tirsdag 16. oktober 2012, klokken 10:01

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: Ronny på fredag 01. februar 2013, klokken 10:06
Kan ta service, men det er ikke skkert at du får service ;)

Egen opplevelse er at man ikke alltid får service i Norge heller. Ser ut til å være store forskjeller mellom ulike forhandlere, og opplevelsen kan også variere fra den enkelte kunde mot samme forhandler.

Trond.Strom

dersom vi snakker om å få service og ikke om dyrt periodisk velikehold av bilen vil jeg vel påstå at det får man ikke hos noen nissan forhnadlere i norge uansett hvor eller fra hvem du har kjøpt bilen

BE

Jeg har kjøpt flere nye Toyota fra Danmark, og har ikke hatt annet enn positive opplevelser når det gjelder service og garantiutbedringer her i Stavanger. Jeg kan ikke se at opprinnelseslandet skal ha noen betydning for dette, Toyota dekker eventuelle kostnader med garanti i hele Europa. Servicer er tross alt det verkstedene lever på!

Jeg vil anta det samme gjelder for Nissan også.
---------
21 CN-SR+
21 ID3 1st Max
---------

leafster

Jeg kjøpte min i Norge og har hittil ikke fått en tøddel med service. Vel - jeg "fikk" blomster på døra...

Geving


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA