Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hva blir prisen på EX90?

Startet av Fendern, fredag 30. september 2022, klokken 09:52

« forrige - neste »

daktari

5000,- er ved nettbestilling. Forhandler kan man forhandle m3d om kansellering.

Litt snodig at de frasier seg 14 d kostnadsfri angrerett, men mulig det er et smutthull de bruker.

Ikke glem 7 seter som forskjell fra PS3.

Ellers er det HUD, varme i 4 seter, ratt, massasje og mer.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

daktari

Fabrikkmontert utstyr:
Klimaanlegg. 4-soner, CleanZone, Multifilter 3, Fuktighetssensor, HighVoltageCoolantHeater, Varmepumpe,
Panoramaglasstak, fast, Oppvarmet ratt,
Alarm, Nøkkelløs inngang,
El. bakluke m/fotsensor, Laminerte sideruter.,
Sentrallås
m Soft close, Forbredelse for alkolås, Occupant sensing,
Telefon som nøkkel,
NFC smart/nøkkel kort,
8tFører display,
Nordico
vinyl komfortsete,
El. fører sete m/minne, El.passasjer sete,
El.just sidesupp, forsete,
4-veis Lumbar support, Massasje i
setene foran,
Oppvarmede seter for/bak, Seteforlenger seter foran, Dekorinnlegg Bjørk, Aut.dimming inv/utv speil, Tailored
Dashboard,
Høyest nivå Interiørbelys,
Lyst taktrekk,
"Jewel" knapp styre media, Lastenett,
Førstehjelpspute,
Varseltrekant,
Reparasjons-kit for dekk,
Rails i blank sort, Fargetilpasset grill,
Oppvarmet emblem i grill, Glossy sort list siderute,
Sorte
speilhus, Fargtilp.dørhåndtak m/lys, Pixel technology hovedlys, Driver Awareness,
BLIS (BlindSpotInfo.Syst), Regnsensor,
Head Up display,
Driver Assistance,
Adaptive Cruise Control, Parkassist foran bak side, Parkeringskamera 360°,
El. rattaksel
med minne,
OTA Over The Air,
LiDAR technology,
Driver understanding syst,
Run off Road Mitigation,
Coll avoidance/
mitigation, Pedest/Cycl steer avoidan, CrossTraficLowSpeed break, Lane keeping Aid,
Intersection autobrake, Ladekabel 3P
32A3,
Airbag fører+pass foran, Whiplashbeskyttelse foran, Kollisjonsgardin IC,
SIPS Sidekollisjonsputer,
Av-bryter koll.pute
pass., Festekrok barnesete, pass, ISOFIX ytterposisjon bak,
BOSE Premium Sound,
15t Sent.disp touchscreen, USB-C. 2 på
hver seterad, Digital Services, Ink 4år abo GoogleService,
Volvo on Call/ICUP,
DAB+ digitalradio,
Induktiv lader smartphone,
5G kompatibel,
Chassis, Active,
Luftfjæring, 4C,
Bremseskiver foran 20t, Bremseskiver bak 20t,
21" 8-Spoke Black DC Aero,
Låsbare hjulbolter,
Indirekte TPMS
Pilot Assist pakke: Adapt.CrContr PilotAssist,
Lane Change Assist,
Navigation
Support,
Park Pilot Assist
19 920
Hengerfeste helautomatisk,
Tonede ruter 5 stk
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

daktari

Med intromodellen, som landet på ca 900.000,-, tilkommer nå vel ca 100.000,- i mva. på prisen over 500.000,-.

Bilen veier 2800 kg, 500 kg avgiftsfritt, men 12,5,- pr kg gir ca 29.000,- i vektavgift. Mulig man skal betal mva på avgiften.

Så 140.000ish ekstra er surt når det går til å sponse bensinbiler og skipstunnelen, men prisen på bilen er fortsatt konkurransedyktig.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA