Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trenger ladehjelp fra Drammen til Kr.Sand. - Haster

Startet av OneMore, onsdag 10. oktober 2012, klokken 13:07

« forrige - neste »

OneMore

Heisan, jeg skal idag fly bort til Drammen for å hente min Leaf som jeg kjøpte på ebay i februar....
Den har nå stått alt for lenge i Drammen. Ja det har bare blitt slik.

Planen er å kjøre den hjem til Stavanger (Kr.Sand > Stv er i boks) via kysten og trenger derfor i morgen tilgang til hurtigladere.
Så jeg håper dere som har tilgang på denne ruten kan bistå med nøkler osv. for og få meg hjem.
Her innrømmer jeg at jeg trenger hjelp og har desverre ikke fått planlagt dette på fornuftig måte.

Til dere som vil hjelpe meg, send SMS til 93011100 så raskt som mulig.

Med vennlig hilsen > Rotekoppen OneMore.
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Oesse

Hurtiglader kart:

https://maps.google.no/maps/ms?ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=210995573304074588892.0004aa7a4698a2c61c33

Som du kan se er det veldig få hurltigladere på strekkningen du skal ta.

Så overnatting med lading  må nok til for å komme frem.

Lykke til!
Tesla Model Y P bestilt Nov 2021
Nissan leaf 2011-2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA