Vurderer å montere ledning til hurtiglading, men jeg må først overbevise meg selv om at jeg ikke kommer til å ta knekken på den gamle batteripakka.
Det ville jeg ikke bekymret med for. Som Elektrolux sier hurtiglades de jo ved regen, og min erfaring med hurtiglading av PSAene mine er at de faktisk blir bedre etter hurtigladingene jeg har gjort (50A opp til 85% SOC).
Til nøds kan vel forreseten hurtiglading med inntil 30-40 A legges opp via varmeapperattilkoblingen.
Jeg kjøpte et Think varmeapparat på huggern for å bruke til utlading av hele PSA-batteripakker. Dermed har jeg en plugg du kan få El Rayo, hvis du vil lage overgang mot feks Anderson-koblingen på mine hurtigladere.
Hvis jeg kjører i følge med en som har hurtiglader kan jeg forkorte ladestopp fra 4 til 2 timer, men han som deler på hurtigladeren sin får da nødvendigvis forlenget ladestopp fra 1 til 2 timer.
Jeg har avtalt å kjøre med Boogie og ha med min(e) hurtiglader(e), men vi tar ferge Sandefjord - Strømstad, så å kjøre sammen passer ikke.
Men vi trenger vel ikke begge så du kan kanskje låne den lille (10A DC) hurtigladeren min.