Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

TPMS direkte eller indirekte?

Startet av Nilea, fredag 03. februar 2023, klokken 13:18

« forrige - neste »

Nilea

Jeg bestilte uten vinterdekk siden forhandler skulle ha nesten 30k for dette... Fikk prutet ned til 22k, men jeg synes fortsatt det var en dårlig pris...

Nå som det drar seg mot vår regner jeg med at det kommer gode priser på vinterdekk, og lurte på å kjøpe nå, fremfor til høsten igjen... Bilen kommer uansett ikke før om ett par mnd... Spørsmålet mitt er om jeg må bestille med TPMS-ventiler? Slik jeg forstår det trenger jeg dette hvis bilen har direkte TPMS... Hvis den har indirekte som måler via ABS/ESP så trenger man ikke... Hvis jeg forstår internettet korrekt...

Noen som vet?

Mateusz

Hei, på ZS modellen så sitter det TPMS sensorer, så tipper at det blir samme med MG4. Kjøp Felger med ventiler til MG4, gjorde et sjekk hos megahjul.no, pakken med felger, sensorer og dekk til MG4 koster ca 16 tusen der.
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA