Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kjøpe BYD Tang brukt — ulike modeller?

Startet av Gullars, lørdag 08. oktober 2022, klokken 23:29

« forrige - neste »

Gullars

Jeg vurderer et par brukte BYD Tang. Har det vært noen oppgraderinger underveis som er verdt å kjenne til, eller er det noenlunde samme bil som er solgt i 2021 og 2022?

BubbaJoFet

Samme bil, 2022 modellen i Kina kommer med ny front og større batteri, men er ikke i salg her enda.

https://www.tu.no/artikler/ny-byd-tang-far-storre-batteri/518767

Gullars


elkl

#3
Etter et raskt søk på Finn.no slår det meg at "bruktbilene" selges langt dyrere enn nye biler. Jeg vet at markedet er kunstig høyt for brukte bilmodeller hvor de nykjøpte har lang leveringstid, men jeg har samtidig hatt inntrykk av at BYD Tang fortsatt er biler du får levert på dagen om du er heldig.

Har dette endret seg, eller blir hele markedet dratt opp av de generelle leveranseproblemene med nye biler?
Slik Finn.no ser ut nå hadde man jo tjent godt med penger på å selge brukt og ta ut en ny.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA