Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Smartlading med tibber til 80%

Startet av lazynes, lørdag 08. oktober 2022, klokken 16:25

« forrige - neste »

lazynes

Hei! Jeg har nettop anskaffet meg en 2016 mod e-up og har fungerende we-connect. Har også tibber og koblet bilen til tibber. Hvordan kan jeg få tibber til å lade bilen til kunn 80%? Ser ut som tibber lager en hentetid I we-connect appen men den hentetiden stemmer ikke overens med hentetiden satt i tibber appen. Og selv om lading i we-connect appen er satt til 80% så lader tibber til 100%. Noen andre som har vært borti sett og evt har en løsning? Jeg har ikke ladeboks men bruker medfølgende ladeledning i stikkontakt.

Torb

Mercedes EQA 350 4Matic

jonrb

Tibber stopper dessverre ikke før 100% når smartstyring er slått på der. Uansett hva som er innstilt i bilen.
VW e-up! 2014
VW e-Golf FL 2017
Venter på ID BUZZ

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA