Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrapelyd fra høyre vindusviskermotor/-aksling?

Startet av Diesel.Skater, lørdag 12. november 2022, klokken 17:16

« forrige - neste »

Diesel.Skater

Hei,
En gjenganger som verkstedet ikke finner ut av (og som irriterer meg) er en skrapelyd fra høyre vindusviskeromådet når vindusviskerene er på. Det kommer akkurat idet viskerene går ned mot nedkanten på vinduet og høres tydelig fra høyre side. Mye eller lite regn betyr ingenting og vindusviskerene har vært skiftet siden jeg la merke til det første gang. Alt utvendig virker å sitte fast og tørt løv er ryddet og. Det høres som om man skraper på en carbonsykkelramme, samme tørre lyden, så jeg er litt bekymret at noe gnager på noe.

Noen som har vært borti det, hvordan viskermekanismen er bygget opp, noe deksel lett å løsne så en kan titte på det?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA