Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feil på høyre sikkerhetssystem bak

Startet av automat, søndag 25. september 2022, klokken 22:47

« forrige - neste »

automat

«Feil på høyre sikkerhetssystem bak Service kreves.»

Jeg har fått opp denne feilmeldingen noen ganger. Som forsvinner av seg selv etter noen få sekunder. Har hatt feilmelding for både høyre og venstre side. Stort sett når bilen har vært i bevegelse. Men denne gangen når jeg stod stille, slik at jeg rakk å ta bilde av det. Mener også at jeg har sett airbag-lampe lyse.

Noen som har forslag på hva dette kan være?

2017 TMX75D

Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

sjokomelk

Har du 6/7-seter? Jeg har fått det samme en sjelden gang det siste halvåret. Og det er mest sannsynlig dårlig kontakt i ledningene som går opp i seteryggen på de bakerste setene. Har opprettet sak hos Tesla på det så de kan følge med for meg.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Thorleif Hallen


automat

Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA