Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Status levering

Startet av chrestian, lørdag 24. september 2022, klokken 12:39

« forrige - neste »

chrestian

Lurer på hvor lenge andre har ventet på bil, og hva slags oppdateringer dere får.

Bestilte selv RWD i januar med opprinnelig leveringsdato juni-juli. Ringte forhandler for oppdatering i juli, hvor det da ble meldt september-oktober. Siste jeg har hørt er oktober-november.

Noen som har fått lenke for å tracke bilen, eller må dere kontakte forhandler for status?

repvik

Bestilte 10. sept og ble forespeilet levering april/mai. I dag fikk jeg beskjed om at levering skal skje i januar/februar.

chrestian

Nyeste er levering i begynnelsen av desember, hvor bilen skal ankomme Drammen i midten av november.

Guddis

Har kontakt med forhandler, bestillte bilen i mars, og fått beskjed  om at bilen kommer til Drammen i slutten av måneden  :)

MariusJS

Bestilte 1. Juni, fått beskjed om at bilen skal ankomme Drammen den 10. desember, men kanskje ikke leveres før Januar...

Ioniq_5

#5
Bestilte bil 10 mars, bilene har nå kommet. Kom forrige Torsdag til  Kongsberg (2023 model).
5 stk Ioniq 5 har Mobile Autopartner fått.

Så båten med bilene deres har kommet.

chrestian

Får jo bare håpe at den er kommet! Men kan det ikke være at det kommer flere båter?

Elbil er bedre enn sex

Sitat fra: chrestian på onsdag 19. oktober 2022, klokken 22:29
Får jo bare håpe at den er kommet! Men kan det ikke være at det kommer flere båter?

"Når det kommer en båt med el-biler, da har vi glemt alle sorger og savn, og den kan komme lang før enn vi aner, og legge til i en ventende havn"

-Arve Opsahl (nesten)
Teslaeier: "Kan du navnet på en bra elbil?"
Svar: "Skoda? Audi? Hyundai? Porsche?"
Teslaeier: "DIN ELENDIGE TESLA-HATER!!"

MariusJS

Ser bilen min ble produsert i september, men har fortsatt ikke hørt noe annet enn 10. desember


TeslaMYQS

Sitat fra: MariusJS på tirsdag 22. november 2022, klokken 12:00
Ser bilen min ble produsert i september, men har fortsatt ikke hørt noe annet enn 10. desember


Hvor får man denne oversikten?

chrestian

Da var bilen min ankommet forhandler, blir utlevering neste uke!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA