Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Konto nullstilt på NissanYou+ ?

Startet av ope, onsdag 07. september 2022, klokken 10:00

« forrige - neste »

ope

Fikk beskjed i dag at jeg hadde tastet inn feil passord på you+ appen. Prøvde flere ganger både på appen og web. Kjørte da tilbakestilling av passord, og kom da inn på web, men da var hele kontoen tom. Det lå inne en helt annen bil (jeg har Leaf), og alt annet var borte.

Men når jeg prøver å komme meg inn på appen, fungere ikke dette. Jeg får beskjeden "Du har ingen aktive abonnementer for øyeblikket....(lang tekst)".

Flere som opplever dette? Har hatt bilen i 4 år, og har hatt enormt mye problemer med denne appen, både ved at det går utrolig tregt, og at man ofte blir kastet ut av den og må logge inn på nytt, og generelt ustabilitet. Og nå dette. Hva i alle dager er det som foregår? Så utrolig useriøst av dem.

Leaftekna2018

Hei

Du må endre passordet ditt. Så er alt all good..
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

ope

Funker ikke. Bytta passord og kom som sagt inn på en helt tom konto på web. Det var til og med lagt inn en ny bil.....

På appen får jeg bare beskjed om at jeg ikke har aktivt abonnement og kommer ikke inn.

Leaftekna2018

Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

ope


Leaftekna2018

Ok

Da legger du bare bilen til på nytt, så ordner det seg
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

ope

Jepp, har snakket med kundeservice. Må aktivere bilen på nytt, så det ordner seg.

Takk for svar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA