Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

kpj

Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: kpj på mandag 28. november 2022, klokken 10:47
Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.

Mener bilen blir registrert den dagen bilen blir utlevert. Får ikke registrert den før forsikringen trer i kraft. Og den trer i kraft dagen du får bilen utlevert.
Tesla Model Y                         2021-

lifecycle

Sitat fra: kpj på mandag 28. november 2022, klokken 10:47
Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.
Vet ikke, men jeg har utlevering på torsdag og min er ikke registrert enda. Fikk SMS fra tesla at den ble registrert 3-6 dager før utlevering, men ikke sikkert det stemmer i disse tider når de har MYE å gjøre...
Hva er din VIN?

Otkristo


Mebi

Sitat fra: ToWalkOrDrive på mandag 28. november 2022, klokken 10:52
Sitat fra: kpj på mandag 28. november 2022, klokken 10:47
Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.

Mener bilen blir registrert den dagen bilen blir utlevert. Får ikke registrert den før forsikringen trer i kraft. Og den trer i kraft dagen du får bilen utlevert.

Min bil ble registrert 15. november og jeg fikk den utlevert 21. november. Du må ordne med forsikring før den blir registrert, men den blir ikke aktivert før utleveringsdagen.

Alli

Sitat fra: kpj på mandag 28. november 2022, klokken 10:47
Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.

Vår ble registrert i dag. Utlevering i morgen.

ViktorS

Fikk i dag endret edd fra 6-22 desember til 16-31 desember.

Ingen VIN enda....

Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

kjerts

Sitat fra: ViktorS på mandag 28. november 2022, klokken 11:53
Fikk i dag endret edd fra 6-22 desember til 16-31 desember.

Ingen VIN enda....
Min bestilling gikk fra 4-20.des til 12-27.des på lørdag. Fant VIN i dag (sjekket ikke etter VIN på lørdag)
Tysk S/S/20" Trondheim, så det er vel samme båt.

ViktorS

Kanskje jeg får VIN straks da?
Ser at ordlyden på hjemmesida mi har endret seg. Nå står det: we will reach out to schedule your delivery soon". Mens det fram til nå har stått noe som at de tar kontakt når VIN er allokert.

(Husker ikke nøyaktig...)

Satser på at det skjer noe asap da:) meeen har mine tvil haha😂🥳
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

marsetbor

Har du sjekket etter VIN i kildekoden? Har sett den ordlyden før hos folk med VIN i kildekoden.
Tesla Model Y 2023

Krissulf

Sitat fra: ViktorS på mandag 28. november 2022, klokken 12:23
Kanskje jeg får VIN straks da?
Ser at ordlyden på hjemmesida mi har endret seg. Nå står det: we will reach out to schedule your delivery soon". Mens det fram til nå har stått noe som at de tar kontakt når VIN er allokert.

(Husker ikke nøyaktig...)

Satser på at det skjer noe asap da:) meeen har mine tvil haha😂🥳

Høres ut som du har VIN på vei. Jeg pleide å kontrollere ved å søke i kildekoden, men har tydeligvis oftest kontrollert feil kode linje. Pass på at du søker gjennom alle områder det står "vin:" i kodingen.
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

ViktorS

Dæven, da var det kommet VIN i kildekoden gitt.
XP7YGCEK0PB052***
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

kpj

Sitat fra: lifecycle på mandag 28. november 2022, klokken 10:54
Sitat fra: kpj på mandag 28. november 2022, klokken 10:47
Noen som vet om Tesla registrer bilen før man får velge utleveringsdato? Ser at det begynner å sirkle rundt min VIN på teslastats.
Vet ikke, men jeg har utlevering på torsdag og min er ikke registrert enda. Fikk SMS fra tesla at den ble registrert 3-6 dager før utlevering, men ikke sikkert det stemmer i disse tider når de har MYE å gjøre...
Hva er din VIN?

Jeg har XP7YGCEKxPB047xxx, ser at det har dukket opp en del registreringer de siste dagene innen 47xxx. Har fortsatt EDD 28. nov - 13. des.

kpj


Krissulf

Fikk VIN for en uke siden, men ikke kunnet spore. Håper den sitter på en trailer og ikke fortsatt på fabrikken..
LR svart/svart 19", bestilt 29.04.22. Levert 15.12.22.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA