Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y Long Range - bestilling og levering 4. kvartal 2022

Startet av marsetbor, tirsdag 20. september 2022, klokken 10:29

« forrige - neste »

Kim-

2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt



AbsoluttIkkeFredrik


peterka



ihavequestions

Sitat fra: AbsoluttIkkeFredrik på tirsdag 27. september 2022, klokken 19:48
Bestilt i slutten av juli, levering Ålesund

Har også utlevering av svart/svart 20" i Ålesund. Fortsatt EDD i november på nettsiden og i app, bestilt tidlig mai.
Tesla MYP 22, sort/sort

AbsoluttIkkeFredrik

Da kan det vel tyde på at jeg ender opp med senere EDD om du da har bestilt før meg :/

casall

Jeg har og hatt EDD midt november lenge, og nå forsvant EDD i dag og på siden står det:
Estimert levering: bestemmes senere
Leveringstidspunktet er snart tilgjengelig

Godt tegn eller bare random?

LauritzJ

Sitat fra: casall på onsdag 28. september 2022, klokken 18:24
Godt tegn eller bare random?

Samme skjedde her i dag. Sort/Sort/20"

Er det naivt å tenke at dette er et godt tegn? Hva sier erfaringene?

casall

Sitat fra: LauritzJ på onsdag 28. september 2022, klokken 20:48
Sitat fra: casall på onsdag 28. september 2022, klokken 18:24
Godt tegn eller bare random?

Samme skjedde her i dag. Sort/Sort/20"

Er det naivt å tenke at dette er et godt tegn? Hva sier erfaringene?

Sort sort 20 her og

Odinpodin

Det er såpass mange og såpass store sprik mellom bestillingsdato så man skulle kanskje tro det er en retting/oppgradering av systemet? Det virker ihvertfall som ett system som burde jobbes litt med ;)

ViktorS

Til opplysning forsvant mitt novemeber-estimat her også idag. Dette etter å ha hatt 8/11-24/11 stående i kanskje 6 uker. "Tidspunkt bestemmes senere" eller noe sånt.

Bestilt 10/4-22
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

lifecycle

Sitat fra: ViktorS på torsdag 29. september 2022, klokken 14:59
Til opplysning forsvant mitt novemeber-estimat her også idag. Dette etter å ha hatt 8/11-24/11 stående i kanskje 6 uker. "Tidspunkt bestemmes senere" eller noe sånt.

Bestilt 10/4-22
Samme her. Hadde 9-25 november, nå i dag ble det TBD... Satser på at det er positivt :)
Blå/svart LR - bestillt 15. juli

ViktorS

Plutselig en finlender som har bil på vei på båt nå, dog m3, men... Kanskje håp for noen?

I just got my VIN for Model 3 RWD white with black interior and the car is in HÖEGH TRAVELLER. Vin is LRW3E7FS8NC629XXX, delivered to Finland. EDD October 6-20.
Tesla Model Y Hvit,sort, 20" hengerfeste
Ordredato: 10/4-22
Utlevering: Tromsø
Utlevering: 23/12-22
VIN: XP7YGCEK0PB052***

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA