Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla kan ikke ta saken direkte mot forsikringsselskapet?

Startet av filtvet, fredag 16. september 2022, klokken 17:01

« forrige - neste »

filtvet

Sitat fra: Ellemelle på onsdag 28. september 2022, klokken 11:00
Sitat fra: filtvet på onsdag 28. september 2022, klokken 10:15
For øvrig koster hvert at de 3 glassene -tak, foran og bak ca 15.000,- å bytte om du ikke har topp-forsikring.
Det høres ut som om selskapet du bruker ikke er så veldig bra? Både med tanke på de tilbakemeldingene du har fått, men også at du må ha topp-forsikring for å få dekt glasskade?

Her er vilkårene fra IF. Disse gjelder uansett hvilken kaskoforsikring du har, inkludert delkasko:
Sitat
Vi dekker skader på alle bilens vindusruter, samt glasstak og takluker av glass. Hvis ruten kan repareres, betaler du ingen egenandel. Hvis ruten må byttes, betaler du en egenandel på 2 500 kroner.

Jeg valgte det selskapet som ga meg lavest pris mht dekning. Ruten måtte byttes uansett så det kostet 2.500,- Om man kaller det kasko høy/lav/topp.....bryr meg ikke. Men ikke alle selskaper dekker skade i tak.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA