Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spotify uten premium connectivity

Startet av Ampéreson, tirsdag 25. oktober 2022, klokken 15:45

« forrige - neste »

Ampéreson

Min premium connectivity gikk ut for halvannen måned siden. Etter det har jeg brukt WIFI for å spille musikk fra Spotify pålogget med Tesla kontoen på Spotify.

Nå for noen dager siden fungerte ikke dette lenger med Tesla Spotify kontoen. Det står at bilens Tesla konto brukes når jeg er tilkoblet som Odd. Vel jeg er Odd og min mobil kobles til sammen med min nøkkel.

Har de endret dette slik at man må ha egen Spotify konto, eller var kanskje min bil litt treig med å stenge det av?

Har prøvd de gamle triksene fra Model S tiden, hvor dette skjedde av og til, hvor man da måtte endre språk på skjermen frem og tilbake for å få spotify til å funke igjen.
2021 Model Y LR Blå
2014 P85+ Grønn, Solgt (´;︵;`)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA