Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sentry livecam virker ikke lenger

Startet av filtvet, onsdag 20. juli 2022, klokken 08:51

« forrige - neste »

geear

Sitat fra: jokke på lørdag 03. september 2022, klokken 09:40
Sitat fra: geear på fredag 02. september 2022, klokken 22:59
Funker perfekt her også igjen nå, uten sw-bytte mellom.
Hvor lenge har du vært uten Live Kamera?
Kun testet av nysgjerrighet i forbindelse med denne tråden, men det er vel fort et par måneder. Tror jeg har hatt iallfall 2-3 nye oppdateringer i mellomtiden, men det gikk altså fra å ikke virke til å virke uten en ny oppdatering, så dette har nok vært en feil utenfor bilene.

jokke

Nå har live kamera begynt å virke igjen hos meg også, 6-8 uker siden sist det virket

AlexØ

Testet mitt ved lunsj tider på fredag for å vise an kollega at det ikke funket.
Testet nå etter å ha lest at flere har fått det til å fungere og jaggu funket det

Elmo

#63
Sakset fra Reddit
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

geear

Er neppe det som har vært årsaken, hadde trøbbel også fem meter fra aksesspunkt på 500Mbit fiber.

Men kjipt hvis det stemmer. Da får jeg neppe kontakt med bilen når den står parkert på heia.

snakkesalig

Kan i alle fall bekrefte at vår TM3 2022.20.8 er på Telia-nett (mistet nett på mobiltelefonen i helga grunnet feil på en basestasjon hos Telia, og da var bilen offline også).

mrdamian

Har heller ikke fungert her på ganske lenge, både med Premium Connectivity og WiFi tilkobling på bilen. Er flere versjoner av både appen og bilen som ikke har fungert. Rart at det ikke har kommet noe offisielt fra Tesla? Har lest at det er lignende problemer i andre europeiske land også.

geear

Sitat fra: mrdamian på tirsdag 06. september 2022, klokken 17:11
Har heller ikke fungert her på ganske lenge, både med Premium Connectivity og WiFi tilkobling på bilen. Er flere versjoner av både appen og bilen som ikke har fungert. Rart at det ikke har kommet noe offisielt fra Tesla? Har lest at det er lignende problemer i andre europeiske land også.
Fungerer det ikke nå da?

glx-rider

Testet nå etter ha lest flere meldinger her - fungerer fint hos meg både på Wifi og mobilnett!

Deilig å endelig få funksjonen tilbake :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA