Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Utsette levering

Startet av mellosty, søndag 11. september 2022, klokken 22:18

« forrige - neste »

Odinpodin

Sitat fra: snakkesalig på onsdag 21. september 2022, klokken 21:50
Den siste der er da ingenting å trakte etter..?

enig, motorisert frunk er greit, men resten vil ihvertfall jeg helst slippe

Nihon

Sitat fra: Odinpodin på torsdag 22. september 2022, klokken 11:26
Sitat fra: snakkesalig på onsdag 21. september 2022, klokken 21:50
Den siste der er da ingenting å trakte etter..?

enig, motorisert frunk er greit, men resten vil ihvertfall jeg helst slippe

Sikkert bare en vanesak, samme som når alt ble flyttet til en skjerm og alle knapper forsvant.
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Geir Tore Simonsen

Sitat fra: Nihon på torsdag 22. september 2022, klokken 13:18
Sitat fra: Odinpodin på torsdag 22. september 2022, klokken 11:26
Sitat fra: snakkesalig på onsdag 21. september 2022, klokken 21:50
Den siste der er da ingenting å trakte etter..?

enig, motorisert frunk er greit, men resten vil ihvertfall jeg helst slippe

Sikkert bare en vanesak, samme som når alt ble flyttet til en skjerm og alle knapper forsvant.

Det er mye lettere å betjene knapper og hendler som ikke flytter seg når man vrir på rattet. Og jeg vil mye heller ha dedikerte knapper enn skjermbetjening for alt, selv om det ikke var en dealbreaker da jeg skulle bestille Y. Det er et minus som jeg var villig til å akseptere for å få en bil med firehjulstrekk, god nyttelast, god rekkevidde og god ladehastighet. Det er vel knapt noen andre biler under millionen som tilbyr alt det.

førategangtesla

Knapper på rattet istedenfor blinklyshendel/girhendel er mer eller mindre deailbreaker for meg. Jeg venter en model y performance november-desember, så hvis denne har alle knappene på rattet tror jeg at jeg kommer til å sjekke ut bruktmarkedet istedenfor å handle ny bil, for det vil jeg absolutt ikke ha. Elektrisk åpning og lukking av frunk derimot, ja takk  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA