Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken farge på bilen liker du best? (Opp til 3 svar)

Startet av KrW, fredag 04. september 2015, klokken 10:01

« forrige - neste »

KrW

Bilder satt sammen i PS av screen shots fra filmen til Bjørn.
Kanskje lettere å sammenligne i bildet hvor de er satt opp 3X3.

(Laget denne tråden igjen, nå med mulighet til å velge opp til 3 svaralternativ. Kan også endre svar)
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

KrW

(Innleggene fra den første tråden. Si ifra om du vil noe skal fjernes)

sigurdi:
Både jeg og fruen liker veldig godt Signatur rød, den er mørk og litt mørke farger klar bilen. :-)

Midnight Silver Metallic - er mitt 2.valg.
Titanium Metallic - fin farge men blir litt gubbete (min bestefar hadde slik farge på bilene sine når jeg vokste opp)
Deep Blue Metallic - Tøff farge men er nok en slik farge en kan bli lei av etter en stund.


Leaf-newbe:
det eneste som mangler er mørkt brunt skinn interiør


petersv:
50 shades of grey, pluss blå og rød da. Kjedelig... :P


Horsenose:
På min blir det nok blå, grå eller hvit.
Likte veldig godt den hvite prototypen Tesla viste frem i Detroit, men den ferdige versjonen av X er litt annerledes.
Grå er safe. Blå var pent på en spy-video som ble lagt ut, så det er fare for at bilen blir blå om jeg får den den live først.


petersv:
Blir nok blå, igjen, her og. Min første S var brun, den likte jeg godt, men den nye S-en min som er blå er også veldig fin. Tror blåfargen som kommer på X er lik den nye på S, ikke som den gamle dype blå.

Det har vært spekulert i at det kommer fler farger ved vanlig lansering (ikke-signatur biler.) Men jeg har mine tvil iom. at de fikk litt pepper sist for lite fargeutvalg for sig, samt at de har alle fargene nå som S har og det vil gjøre logistikken mye enklere. Tror vanlige reservasjonsholdere får velge alle fargene som nå, minus signatur-rød.

Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

KrW

For oss hadde vi egentlig 2 alternativ, hvit eller titanium. Nå står det mellom hvit, titanium, blå og rød. Utrolig vanskelig å velge. Skulle vært mulig å skifte farge som en kameleon  ;)

Tenker at hvit ser veldig fin ut men føler kanskje cromen rundt vinduene ikke kommer fram like godt som på de mørkere fargene. Vi har hvitt hus og garasje og bilen kommer til å stå utenfor garasjen. Tror egentlig ikke hvit vil se skitten ut like raskt som de mørkere fargene.

Synes titanium så stilig ut da den kom. Her vises cromen litt bedre men ikke så veldig mye. Blir på en måte et godt kompromiss mellom lys og mørk. Men vil den bli litt kjedelig? Eller vil den fortsette å se stilig ut? Kanskje den fargen som skjuler skit best.

Blå har sett flott ut på noen av videoene av prototypene. Her stråler cromen mye bedre. Men vil den ikke lett se skitten ut? Vil man bli lei, som sigurdi også lurer på?

Nå etter å ha sett bildene fra konfiguratoren så roper liksom den røde: "velg meg". Jeg synes den ser bra ut i denne fargen også. Cromen vises godt også her. Skiller seg litt ut fra de andre. Men blir den litt "knæsj" på en stor bil? Blir den lett skitten og vil man angre seg?

Blir ikke lett dette  :o
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA