Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er dette et bra tilbud?

Startet av lily, søndag 21. august 2022, klokken 18:19

« forrige - neste »

lily

Hei! Jeg har fått et tilbud på en Q4 e-tron med en del utstyr. Men jeg er ny på elbil og vet ikke om det er noe utstyr som mangler i denne listen. Spør derfor dere. Har fått tilbud på bil inkludert:

- Interiørpakke 5 sportsseter
- Advanced eksteriør
- Businesspakke
- Komfortpakke
- Advanced key
- Fjernlysassistent
- Assistenspakke plus
- Elektrisk bagasje åpner/lukker
- Infotainmentpakke
- Tilhengerfeste

Noe dere seg mangler som må være med på en elbil?

Jan-Børre Olsen

Uten pris er det vanskelig å svare men min erfaring med Q4 priser er at de ligger for nært til Etron 55. Nå kan man argumentere for at en Q4 er en bedre ELBIL enn Etron 55(eller 50) men for mitt vedkommende fikk jeg ikke noe Audi følelse av å sitte i en Q4. Den kunne liksom like godt hete Toyota eller Nissan(som ikke er et dårlig stempel, men Audi er det ikke). Jeg hadde heller kjøpt den billigste av disse trillingene, nemlig Skoda. Da får man mest mulig MEB plattform bil for pengene. Ser ingen grunn til å betale "audi" penger for en Skoda.
2023 Nissan Ariya Evolve e-4orce

e-Stig

Sitat fra: smaug01 på mandag 22. august 2022, klokken 07:13Jeg hadde heller kjøpt den billigste av disse trillingene, nemlig Skoda. Da får man mest mulig MEB plattform bil for pengene. Ser ingen grunn til å betale "audi" penger for en Skoda.

Den billigste av trillingene er ID.4. Skoda er dessverre ikke billigst lenger.
e-Golf august 2018
e-Golf august 2020

cj

Sitat fra: lily på søndag 21. august 2022, klokken 18:19
- Tilhengerfeste

Ikke ha for store forhåpninger om at du får tilhengerfeste med det første. Jeg har ventet siden tidlig vår, og ennå er det ingen som vet når det blir tilgjengelig ;)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA