Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model Y LR- noen som har fått VIN enda?

Startet av xerxes, mandag 15. august 2022, klokken 15:31

« forrige - neste »

xerxes

Jeg venter fortsatt på VIN. Tesla somler med å gi meg innbyttepris så frykter bli forbigått i køen. Vurderer droppe hele innbytte vurderingen så de får kommet seg videre i prosessen, den er sikkert ikke spesielt god likevel?

Fått tilbud fra forhandler på 460 løk for M3 LR 2020, og Tesla gir vel neppe bedre pris enn det... Viktigste er å få Yen på plass asap! :D

REN-BIL

Jeg synes matprisene har steget mye, men å få en Tesla for 460 løk er helt vilt!

xerxes

Sitat fra: REN-BIL på mandag 15. august 2022, klokken 16:18
Jeg synes matprisene har steget mye, men å få en Tesla for 460 løk er helt vilt!

Ha ha, tok den:)

RJK

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Jokkhov

Sjekket selv om du har fått VIN?  Jeg har hatt VIN i 3 uker,  og fikk først idag telefon fra tesla om at de hadde matchet meg med bil.. 
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

xerxes

Sitat fra: Jokkhov på mandag 15. august 2022, klokken 21:08
Sjekket selv om du har fått VIN?  Jeg har hatt VIN i 3 uker,  og fikk først idag telefon fra tesla om at de hadde matchet meg med bil..

står bare RN nummer på siden fortsatt. eller mener du med å kikke på kildekode og slikt?

jeg fikk telefon om at jeg var matchet med bil, men så aldri noe VIN nummer.


Og nå er leveringsdato flyttet fra 20. august til 31. august :/

Jokkhov

Sitat fra: xerxes på tirsdag 16. august 2022, klokken 02:50
Sitat fra: Jokkhov på mandag 15. august 2022, klokken 21:08
Sjekket selv om du har fått VIN?  Jeg har hatt VIN i 3 uker,  og fikk først idag telefon fra tesla om at de hadde matchet meg med bil..

står bare RN nummer på siden fortsatt. eller mener du med å kikke på kildekode og slikt?

jeg fikk telefon om at jeg var matchet med bil, men så aldri noe VIN nummer.


Og nå er leveringsdato flyttet fra 20. august til 31. august :/

Da har du nok VIN siden de har matchet deg med bil.  Vil du absolutt vite det så finner du det i kildekoden,  hvis ikke så er det bare å vente -  ikke veldig lenge igjen uansett :)
Nissan leaf tekna 2014 modell (solgt)
BMW i3 fully charged 94ah (solgt)
BMW i3 fully charged 120ah(solgt)
Tesla model 3 LR 2021 - selges
Tesla model Y LR - bestilt 31/3- 22

geear

Hvis det står 2022 Tesla Model Y inne på Tesla-kontoen din (i stedet for uten årsmodell), så er du matchet og har fått VIN.

Mazzbot

Noen som har fått VIN fra Berlin med 20 induction felger ?
Tesla model 3 reservert 31/3 .

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA