Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har ettermontert Android Auto eller Carplay?

Startet av Almis, fredag 12. august 2022, klokken 18:27

« forrige - neste »

Almis

Ser på en 2019 120 FC som min neste bil, men jeg registrerer at den ikke har AA. Jeg vil helst ha dette, så jeg lurer på om noen her på forumet har prøvd å ettermontere dette? Jeg ser at BimmerTech har en boks som skal gjøre dette mulig både med AA og CP.

Anyone?
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

Hallgrim86

Sjekk på Bimmers. Er en fyr som satte SoftClose på den der, så det vil jeg absolutt tro su får hjelp til.

Almis

Om noen lurer så har jeg fått følgende info fra en forhandler i Bergen:

Du kan retrofitte en modul som gir deg apple carplay og android auto trådløst. Denne fungerer med idrive-hjulet. Pris inkl montering ca 10k.

Om du ønsker å videre øke lydopplevelsen i bilen så kan du montere en DSP-forsterker. Også 10k.

Ser ut som jeg seriøst vurderer å bruke 20k på bilstereo, noe som for 18 år gamle meg høres helt rimelig ut. Meg som 34 åring derimot... :P
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA