Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Plaid S/x

Startet av PDO, mandag 08. august 2022, klokken 23:20

« forrige - neste »

Cobos

Jeg har ikke fått mail om gratis lading og jeg fullførte betaling igår, så har vel stått på Naughty listen deres fram til nå. Vet ikke hvem som får 10000 km gratis jeg heller...
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

B1

De som har fått gratis lading må hente ut bilen i romjulen. Det er et plaster på såret fra Tesla. En kompis av meg fikk gratis lading i et helt år ettersom han måtte hente ut bilen sin i romjula.

Model S Plaid
Solgt: TM3 LR

B1

Nå fikk jeg den også gitt. Det var jo en fin bonus (utlevering 21. desember).
Model S Plaid
Solgt: TM3 LR

ELTesla

Står jo ikke noe om at det er utlevering i romjulen. Bare før 31.12

rr2000

Min S Plaid dukket opp hos vegvesenet, og hengervekt er heldigvis registert! Men får vi ikke takstativmulighet? Og om egenvekten faktisk er 2190kg er det jo fantastisk, men om den er nærmere 2300 (som jeg tror) blir det ikke store nyttelasten tilbake om totalvekten er korrekt registrert med maks 2629kg. 250kg i tillegg til fører, med 100kg på tilhengerkula blir det vel bare 150 kg ledig.....
P85D

ELTesla

Ser du har fått stålfjærer også  ;D
Ser ut som at det er noe hastverk både her og der nå.

Deamon

Fick just leveransdatum 27/12 Drammen, Model X Plaid
Range Rover SV - 2023
Landrover Defender 130 First Edition - 2023
Tesla Model X Plaid - 2022
Smart ForTwo Cabrio - 2018

offpist

Samme her.. 27. desember. LR Model S.
Endelig.


Kjører:
Grå 2013 Model S P85

chiller

#308
fikk sms i dag jeg også. 27. desember :)

EDIT: Jeg bestilte i 2020 og har nesten ventet i to år nå. Innså nå at de siste 11 dagene kommer til å bli den lengste perioden.

offpist

Ser de første har hentet bil allerede i Trondheim.

Følger det med hengerfeste i bilen, eller fikk dere noe info rundt hva det koster?
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

Li-Ion

Da er bilen hentet.

Ser grei ut. Ikke hengerfeste med - MEN heldigvis stor skjerm.

Teslaeier siden 2013 :)

offpist

Ser bra ut, gratulerer.

Må gjerne vippe av dekselet under og sjekke at innfestning og ledningsnett for hengerfeste er på plass.
I så fall mangler man bare kroken.
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

B1

Gratulerer!! Fortell; hvordan var den?
Model S Plaid
Solgt: TM3 LR

Li-Ion

Sitat fra: B1 på lørdag 17. desember 2022, klokken 10:14
Gratulerer!! Fortell; hvordan var den?
Nydelig å kjøre - Yoke var helt topp, og bedre enn forventet.
Ingen store overraskelser eller mangler. Kun hjulkapslene på vinterdekkene som manglet.
Teslaeier siden 2013 :)

B1

Sitat fra: Li-Ion på lørdag 17. desember 2022, klokken 10:19
Sitat fra: B1 på lørdag 17. desember 2022, klokken 10:14
Gratulerer!! Fortell; hvordan var den?
Nydelig å kjøre - Yoke var helt topp, og bedre enn forventet.
Ingen store overraskelser eller mangler. Kun hjulkapslene på vinterdekkene som manglet.

Konge, og kontra de andre Teslaene du har hatt? Støynivå (vei/vind)? Demperne (mykere eller stivere)? Setene (bedre/dårligere)? Osv :)
Model S Plaid
Solgt: TM3 LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA