Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Reparasjon av varmeapparat (pre-varmepumpe)

Startet av Svein Erik, onsdag 03. august 2022, klokken 18:29

« forrige - neste »

Svein Erik

Ventilerer litt frustrasjon over Tesla sitt service "tilbud". Bestilte service 18 Mars. Etter at timen er flyttet to ganger, er time nå i slutten av August (Trondheim). Tesla skylder på delemangel. Over 5 måneder i iskald bil (trøndersommer)!

Noen som har fått ny varmeenhet i denne perioden? Tror ikke jeg er den eneste med dette problemet.

Trultefan

Oj. Jeg dro innom SC Trondheim i februar i år uten time. Med defekt varmedings på min 2019 lr. Tok den inn tvert. Hentet dagen etter med ny dings. Kjempefornøyd
Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

ok67

Varmeaparatet på min 2019 rauk i slutten av desember 2021, tok ca 3 veker å få det reparert pga leveringstid på deler frå US.
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

DeepFu

Dette er tydeligvis fortsatt et problem. Leverte vår TM3 6/3 til SC i Tromsø, og der står den.. Har forsåvidt etterhvert fått en loaner, så det er jo ikke helt krise, men kan det virkelig være fullstendig tomt for varmeapparater i hele europa??
Ifølge Tesla har det vært brann på fabrikken som produserer disse, og jeg lurer på når den brannen var, og når de eventuelt er i gang igjen..
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

knegg

Leverte inn min den 27. Mars for samme feil. Venter fremdeles.
2020 Model 3

knegg

Sitat fra: knegg på tirsdag 25. april 2023, klokken 13:19Leverte inn min den 27. Mars for samme feil. Venter fremdeles.

Min ble endelig ferdig den 12. Mai.
2020 Model 3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA