Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2022.24

Startet av jokke, fredag 29. juli 2022, klokken 15:58

« forrige - neste »

Motorwatt

Sitat fra: Lynet på søndag 11. september 2022, klokken 22:18
Varsel på 12V batteriet har vært i mange år. Men meldingen er kanskje litt annerledes.
Jeg fikk haltet meg til verksted i november 2020 da bilen ikke ville lade på grunn av feil på 12V, og da uten noe varsel.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

I dag leste ikke bilen fartsskilt, og brukte tydeligvis bare navdatabasen. Slik det var med den HW2-bilen jeg hadde i sommer. Men akkurat nå lastet den ned nye 4.3 Gb, så kanskje det hjalp. Skal ikke kjøre før litt senere i dag.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

Høres helt merkelig ut alt det den bilen din laster ned. Tror jeg hadde prøvd en restart..  :laugh:

Motorwatt

#48
Sitat fra: geear på mandag 12. september 2022, klokken 12:38
Høres helt merkelig ut alt det den bilen din laster ned. Tror jeg hadde prøvd en restart..  :laugh:
Håper de ikke bruker den som en guinea pig. Iallfall ikke uten å informere/spørre. Restartet flere ganger.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

Jeg har et lynraskt fibernett, så kanskje de utnytter det i sin testing?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

geear

I dag har vel de fleste raskere nett enn bilene klarer å utnytte.

Har 500/500Mbit selv, men pleier ikke følge med på trafikken, og nå ser jeg at det er kuk i computeren på routeren, så den har ikke logget statistikk per klient, og aner derfor ikke hvor mye min har dratt ned i det siste.

Motorwatt

Fartsskiltene ble lest korrekt på hjemturen.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

kodax

Tipper de bruker bilen til til doge-mining :D
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Motorwatt

Noe er det. Får ta det opp med PST og NSM.... 😁
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA