Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Foliert interiørpanel

Startet av 2yoda, torsdag 28. juli 2022, klokken 16:57

« forrige - neste »

2yoda

Da var høyglanspartiene foliert i min bil:-) ble meget fornøyd. Valgte å ikke foliert selve luka som en kan se gjennom. Svært usikker på pris😉

2yoda


Limodriver

Har du fått tilgang til bilen som skal leveres til deg når utfordringen med hjulboltene er løst? Jeg trodde ikke det var noen biler som var utlevert og forhandlerne har «bruksforbud».

2yoda

Nei, dessverre ikke tilgang til bilen. Forhandler som har fikset, jeg fikk komme inn å se/ta bilde av resultat...

Håkon77

 Mulighetene blir mange om det ikke er for dyrt med folie. Tror jeg nok hadde valgt treverk-mønstret for den optimale retro-følelsen.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

Håkon77

Har du fått noe pris på dette? Kunne tenkt meg grått treverk-møster.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi


2yoda

Sitat fra: Håkon77 på tirsdag 13. september 2022, klokken 18:40
Har du fått noe pris på dette? Kunne tenkt meg grått treverk-møster.

Jeg er ikke helt sikker, men lurer på om det var 4000,- jeg fikk oppgitt at det kostet.

Håkon77

Det synes jeg ikke det er verdt. Helt ærlig. Da blir det klistremerker fra Kina
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

RemiWM

Ser ut til at det har kommet ferdig pakke med gjennomsiktig TPU film som folieres på alt av pianosvart plast i bilen (midtkonsoll/dører/brytere osv.).

https://www.aliexpress.com/item/1005004828722824.html?spm=a2g0o.order_list.0.0.495a1802SEbrD3

Bestilte en pakke nå for å teste når bilen kommer etterhvert. Ikke dyre greiene, så om det ikke skulle bli bra er det ingen krise. Husk i så fall å bestille pakke for venstrerattet bil.

Har også bestilt en egen pakke med glassbeskytter (i glass) for begge skjermene. Tror ikke å lime på TPU plast på skjermene er noen god ide (som følger med i pakken over her).
Toyota bZ4X AWD Executive Bitone
Nissan Leaf Tekna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA