Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får vi bilene våre før 1. januar 2023?

Startet av cstromme, tirsdag 26. juli 2022, klokken 10:23

« forrige - neste »

RJK

Sitat fra: Jarv!s på tirsdag 13. desember 2022, klokken 19:22
Litt vell irriterende...

https://itavisen.no/2022/12/13/tesla-model-x-og-s-leveres-i-januar-mars/
Intet som antyder at dette avviker fra den lovnaden de kom med litt tidligere, om at bestillinger mottatt før en viss dato ville få levering i år.

Jeg tolker dette som at det gjelder nye bestillinger etter den datoen, selv om noen kanskje er veldig heldig og får en som ikke tas i mot, eller de har sendt noen flere enn bestilti håp om at de finner kjøpere likevel:


"Tesla har estimert levering januar 2023 til mars 2023 for nye Model X og S.

Leveres snarere enn antatt"
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

zorrobazz

Nå går Plaid X og S ut fra Drammen som varme smørbrød ihvertfall :-) Gleder meg til neste uke da kommer julegaven... :) :+1:

Cobos

Helt Espa boller er det ikke på utleveringen. Er vel levert 200 omtrent totalt i Norge... Men jeg fikk min idag, og bortsett fra at jeg mistet den med en gang til foliering og lakkforsegling er jeg kjempefornøyd :) Bare å glede seg.
Oslo
Model S85D
Hatt Model S fra 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA