Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model 3 Performance - bestilling og levering 3. kvartal

Startet av HKopland, lørdag 23. juli 2022, klokken 19:28

« forrige - neste »

KjellAtleJohnny

Tidligere? Ringte de og spurte om du kunne hente før avtalt tid, eller ringte du selv og spurte? Vil også hente tidlig. :D

yearprod

Sitat fra: KjellAtleJohnny på tirsdag 30. august 2022, klokken 18:41
Tidligere? Ringte de og spurte om du kunne hente før avtalt tid, eller ringte du selv og spurte? Vil også hente tidlig. :D
De ringte meg tidligere i dag og lurte på om jeg ville komme i dag istedenfor, jeg takket ja selvfølgelig


Sent from my iPhone using Tapatalk

KjellAtleJohnny

 :+1:

Grugleder meg til å sjekke bilen. Fått time til å få ting fikset?

yearprod

Sitat fra: KjellAtleJohnny på tirsdag 30. august 2022, klokken 18:59
:+1:

Grugleder meg til å sjekke bilen. Fått time til å få ting fikset?
Jupp, tesla mobil kommer å ser på det. De får nok ikke gjort stort men var det valget jeg fikk. Så blir nok inn til de på annet tidspunkt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

KjellAtleJohnny


KjellAtleJohnny

Helt feilfri bil forutenom knirking i baksete. Helt ren og pen. Storfornøyd!

Må dog si at overleveringen var som McDonalds kontra en gourmet burger joint. Værsågod-neste! Men det var helt greit egentlig.

tornaldo

#36
Sitat fra: KjellAtleJohnny på fredag 02. september 2022, klokken 16:59
Helt feilfri bil forutenom knirking i baksete. Helt ren og pen. Storfornøyd!

Må dog si at overleveringen var som McDonalds kontra en gourmet burger joint. Værsågod-neste! Men det var helt greit egentlig.

Knirking/skrangling i baksete, det opplever jeg også på min Model 3. Når ingen sitter der, og man kjører over ujevne flater.

Noen som vet hvor det kommer fra? Klarer ikke helt identifisere det. Litt off topic men...
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

yearprod

Sitat fra: KjellAtleJohnny på fredag 02. september 2022, klokken 16:59
Helt feilfri bil forutenom knirking i baksete. Helt ren og pen. Storfornøyd!

Må dog si at overleveringen var som McDonalds kontra en gourmet burger joint. Værsågod-neste! Men det var helt greit egentlig.
Det er bra, sitter med samme følelsen - men slik er det bare.

Fikk melding nå fra bilpleien nå hvor bilen er om at det er en bulk bak skiltet mitt på bakluken. Ville kanskje skrudd av og sjekket. Ikke sett det selv enda, men uansett rart.


Sent from my iPhone using Tapatalk

HKopland

Fått ny est. levering i dag: 13.9 - 30.9, men fortsatt ingen VIN.. kan det bety at jeg får en bil noen andre har kansellert?

Jubanegra

Det er nå 11 stk. M3 demobiler tilgjengelig hos Tesla (1 stk. Performance + 10 LR). Førstemann til mølla.  :)

Nihon

Sitat fra: Jubanegra på onsdag 14. september 2022, klokken 08:29
Det er nå 11 stk. M3 demobiler tilgjengelig hos Tesla (1 stk. Performance + 10 LR). Førstemann til mølla.  :)

Ny model (2023) på vei inn?
2024 Tesla Model 3 LR Ultra Red - 12.12.2023
2020 Tesla Model 3 LR Pearl White Multi-Coat - 31.12.2019 - 08.12.2023

Ampera


Mhh

Flere som nylig fikk EDD tilbake til jan 2023 - mars 2023?
Bestilte en Rød M3P 08.09.22 og har stått EDD 08 nov - 25 nov lenge, men igår hoppet den til over nyttår.

snakkesalig

Sitat fra: Mhh på onsdag 12. oktober 2022, klokken 09:38
Flere som nylig fikk EDD tilbake til jan 2023 - mars 2023?
Bestilte en Rød M3P 08.09.22 og har stått EDD 08 nov - 25 nov lenge, men igår hoppet den til over nyttår.
Ikke P men RWD. Hadde des-feb lenge, endret til jan-mar i går.

bbb

Sitat fra: Mhh på onsdag 12. oktober 2022, klokken 09:38
Flere som nylig fikk EDD tilbake til jan 2023 - mars 2023?
Bestilte en Rød M3P 08.09.22 og har stått EDD 08 nov - 25 nov lenge, men igår hoppet den til over nyttår.

Ikke performance heller, men har bestilt en RWD ca samme dato som deg (rundt 08.09.2022) som det sto des7->31jan på lenge. Hoppet til april 2023 -> jun 2023 for meg i går.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA