Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla Model Y Performance

Startet av TM3P878, tirsdag 05. september 2023, klokken 11:17

« forrige - neste »

TM3P878



Stianhar

Dato for levering har først vært i begynnelsen av oktober, så har det lenge vært 25.oktober til 9. november.. jeg har snakket med selgerne flere ganger, de mener at de regner med at bilen er klar ca rundt 1.november.. men i dag til lunsj ble det endret til levering mellom 8.november til 24.november.. så mot slutten av arbeidsdagen fikk jeg melding om å gå inn å velge utleveringsdato, den eneste ledige timen var 17.november.. synes hele opplegget er litt dritt da vi går uten bil å venter.. eneste grunnen til at jeg bestilte var at selger opplyste før jeg bestilte at jeg kunne regne med å få bilen før første oktober pga at på den tiden var rentekampanje kun for biler levert før første oktober.. kjenner jeg blir lettere frustrert

Karnesen

Kjøpte en MYP fra inventar på fredag til 533' og ble oppringt i dag for å ferdigstille bestilling og avtale overlevering.

Fikk da beskjed om at kampanjerenten visstnok ikke gjaldt inventarbiler med nedsatt pris, og at jeg måtte velge mellom rentekampanjen og prisreduksjonen.

Stod ingenting om dette på sidene til Tesla, og jeg sjekket også med en annen MYP fra inventar og der får man også beskjed om 1.99% rentekampanje.

Noen som har opplevd lignende? Kansellerte bestillingen med en gang, og nå holder jeg meg unna Tesla. Føltes som en sleip bait and switch verdig en bruktbilselger.

TheRealCoinman

Hva står det i søknad på lån/kjøps kontrakten når du søkte finansiering første gangen/når du betalte 2500? Om det står 1,99% er vel det en bindende avtale uansett hva som gjelder for de som bestiller bil fra Inventory nå.

banZi

Sitat fra: Karnesen på mandag 06. november 2023, klokken 17:46Kjøpte en MYP fra inventar på fredag til 533' og ble oppringt i dag for å ferdigstille bestilling og avtale overlevering.

Fikk da beskjed om at kampanjerenten visstnok ikke gjaldt inventarbiler med nedsatt pris, og at jeg måtte velge mellom rentekampanjen og prisreduksjonen.

Stod ingenting om dette på sidene til Tesla, og jeg sjekket også med en annen MYP fra inventar og der får man også beskjed om 1.99% rentekampanje.

Noen som har opplevd lignende? Kansellerte bestillingen med en gang, og nå holder jeg meg unna Tesla. Føltes som en sleip bait and switch verdig en bruktbilselger.

Samme beskjed jeg fikk, sa da at det var uaktelt.
Ble så oppring i romjula og fikk alle 3 goder.
Jeg kunne få den til inventory pris, jeg fikk 1.99% rente og jeg fikk overføre ubegrenset superlading jeg hadde på min gamle Model S. Hentet bilen noen dager senere.
2024 Tesla Model Y Performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA