Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Interesse for å stifte Sunnmøre Elbilforening?

Startet av sla, onsdag 26. september 2012, klokken 12:17

« forrige - neste »

sla

Hei alle sunnmøringer,

Er det mange som er interessert i en lokal elbilforening?
Vil du isåfall være en aktiv bidragsyter (aktiv/passiv)?
Kunne du tenke deg verv (ja/nei/kanskje)?
Andre tanker?

Svar på spm over ved reply...
Nissan Leaf 2012 - Ålesund
Siden 29.9.2012 - 44 444km

cra

Interessert: ja.
Bidragsyter? Sure; har plenty meninger og sikkert noen forslag, og er glad i å synse. ;)
Verv? Kanskje; har null erfaring med organisasjonsdrift.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Vikingo

som sagt ingen dom ide..... kan arb. vidare med den..... :)
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

randulfb

Det kunne ore greit med ei lokal foreining. På grunn av at eg er svært lite heime, så vil eg nok desverre bli ein relativt passiv deltakar. Eg vil sette stor pris på om nokon føler seg kalla.

RBN


basar

Hva er status på foreninga?

Og hva er status på elbil-verksted i området? Jeg vurderer å skaffe meg en Buddy eller Think til bykjøring i Ålesund, men skulle gjerne hatt et kyndig verksted å lene meg på. Tipper jeg ikke klarer alle reprasjoner selv.


moderator 2

Bli med på etableringen av Nordvestlandet elbilforening. Vi etterlyser engasjerte personer som ønsker å bidra.

https://elbilforum.no/forum/index.php/topic,36384.0.html
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA