Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bruktpris Polestar 2

Startet av Havvo, fredag 17. juni 2022, klokken 20:35

« forrige - neste »

Havvo

Hei, jeg har en helt ny Polestar 2 PP som er gått bare 800km. 2 mnd gammel. Tror jeg må tilbake til en «høyere bil» pga. prolaps. Er prisene på Finn realistiske? PS2 virker å være veldig lettsolgt?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Contango

#1
Bruktmarkedet for PS2 har gått helt bananas. Biler med begge pakkene og uten PP går fortest. PP er det nok litt færre som vil ha, men man vet aldri. Har du begge pakkene+hf så kan du risikere å få langt over 600'. Ville lagt ut for 650' og sett hva du får av reaksjon.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

AndeeeSix

#2
Litt uenig med forrige taler angående performance pack. Jeg har fulgt litt med siden Mars/April og kjøpte en performance pack i Mai. Har også fulgt med frem til nå. Prisene går utvilsomt opp ettersom leveringstiden på nybil er lang og usikker. Det har nesten vært kamp om brukte biler og det er sikkert flere som vil kjøpe en uten PP, men utvalget MED er også begrenset. Så jeg tror ikke det er særlig vanskelig å selge i dag. Om det tar tid for din bil er nok eneste grunn at prisen du setter er for høy. For din bil virker det som om en pris rundt 600 kan være realistisk akkurat nå - litt avhengig av hvor attraktiv kjøper mener fargen din er. Muligens kan du få rett over nypris fordi den har gått så lite.

Selv mistet jeg to biler som jeg forsøkte å kjøpe på veien til den jeg endte opp med pga at de solgtes raskt.
2021 Polestar 2 PP476
2021 Mini Cooper SE
Solgt/tidligere: 2009 BMW 325iT 3.0l M-Sport, 2009 BMW 320dT M-Sport, 2002 BMW 320Ci M-Sport, 2002 Alfa Romeo GTV, 1998 Alfa Romeo 156 1.8TS

eSaab

#3
Nu finns det dock levereringsklara P2or.
www.polestar.com/no/preconfigured-cars/

ReneM

Det stemmer. Nye Polestar er forresten 15.000 dyrere (10.000 basis og 5.000 for pilot pakken).

Bruker du lenken nedenfor ved kjøp for du også 1000 kr ekstra ladebonus:

https://www.polestar.com/no/referral-program/validation?referralId=8c75c95b-4743-4089-894e-7849b7b7ecb1&utm_medium=customer-copied-link&utm_source=customer-referral
2021: P2 launch edition - non PP - 20 inch
2016: 2016 mod E-Golf med VP
Solgt: 2014 mod E-Up

Contango

For de som skal kjøpe er det beste nå å følge med på Finn. Det kommer tidvis ut biler som er priset langt under de andre og blir borte på kort tid. Kom eksvs ut i natt en bil til 500' og en til 532'. Polestar selgere er ikke som andre selgere...
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA