Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Emily GT EV

Startet av eSaab, lørdag 01. februar 2014, klokken 10:03

« forrige - neste »

eSaab

#120

eSaab

 :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:

Bekräftat Emily GT kommer att tillverkas i Trollhättan!!!!!

www.mestmotor.se/automotorsport/recharge/20230721/bekraftat-nevs-emily-gt-ska-byggas


 :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:  :+1:

turfsurf

Gleder meg til disse kommer på markedet. Min første bil var en Saab, og har alltid likt å kjøre de. Når de i tillegg har fått svenske eiere så er det jo bare løp og kjøp. Håper bare de ikke putter Android Automotive i bilen.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

THE

Sitat fra: turfsurf på lørdag 22. juli 2023, klokken 09:25Gleder meg til disse kommer på markedet. Min første bil var en Saab, og har alltid likt å kjøre de. Når de i tillegg har fått svenske eiere så er det jo bare løp og kjøp. Håper bare de ikke putter Android Automotive i bilen.
Jeg har også lyst på denne bilen, og når svenske eiere er på banen slipper jeg å svelge mange Kina-kameler også. Da er det bare å holde den gamle TMX'en i live fram til Emily GT kommer i salg sikkert en gang i 2026??

Jeg har for øvrig fremdeles en Saab stående i tunet da jr. på 18 har en Saab 9-3 turbo med original Hirsch-tuning, så Saab-interessen har gått i arv her i gården. Ellers enig om Android automotive, i alle fall basert på erfaringene mine med PS2.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

RJK

Sitat fra: THE på mandag 24. juli 2023, klokken 09:09
Sitat fra: turfsurf på lørdag 22. juli 2023, klokken 09:25Gleder meg til disse kommer på markedet. Min første bil var en Saab, og har alltid likt å kjøre de. Når de i tillegg har fått svenske eiere så er det jo bare løp og kjøp. Håper bare de ikke putter Android Automotive i bilen.
Jeg har også lyst på denne bilen, og når svenske eiere er på banen slipper jeg å svelge mange Kina-kameler også. Da er det bare å holde den gamle TMX'en i live fram til Emily GT kommer i salg sikkert en gang i 2026??

Jeg har for øvrig fremdeles en Saab stående i tunet da jr. på 18 har en Saab 9-3 turbo med original Hirsch-tuning, så Saab-interessen har gått i arv her i gården. Ellers enig om Android automotive, i alle fall basert på erfaringene mine med PS2.
Jeg må ærlig talt si jeg tviler på at de velger noe annet, da de er for små til å bruke store ressurser på SW-pakken når de kan kjøpe en helt OK løsning med Android Automotive.

Alternativet måtte vel være en Apple Car-løsning som virker uten at man må lage seg en Apple-konto. Greit nok med en løsning som gir deg "extra Candy" om man lager konto, men bør egentlig være valgbart.

Finnes nok andre som selger pakker med SW, men kan ikke tenke meg til at noen av de vil være bedre totalt sett, selv om de kan ha andre løsninger som er bedre på visse ting.

Forøvrig, denne slenges definitivt på lista over kandidater som vurderes seriøst når Eurojackpoten eller annen storgevinst slår inn. Da kan det hende den kjøpes inn uansett, selv om jeg lander på at jeg vil ha en annen av kandidatene mer.

;)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Electric cars in Norway

SitatForøvrig, denne slenges definitivt på lista over kandidater som vurderes seriøst når Eurojackpoten eller annen storgevinst slår inn


RJK :+1:  Enig.

Veggen

Ser jo veldig lovende ut, håper de klarer å lage den til en fornuftig pris.


eSaab

#128
Emily GT kommer till Göteborg på eCarExpo
https://feber.se/bil/emily-gt-kommer-till-ecarexpo-i-goteborg/458331/

100% svenskt igen
www.saabplanet.com

eSaab


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA