Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

3-fas eller 1-fas kabel?

Startet av Nundreas, søndag 03. juli 2022, klokken 00:00

« forrige - neste »

Nundreas

Hei dere! Jeg prøver å finne ut av om denne kabelen er en 1-fas eller 3-fas kabel. Fikk den med  Du kan ikke vise dette vedlegget.  Du kan ikke vise dette vedlegget. bilen når jeg kjøpte den brukt.. har reagert men aldri tenkt videre på at jeg ikke kommer over 7kw når jeg bruker den. Har en TMS-16 som etter hva jeg skjønt skal klare 11 kw ved riktige forhold..

Takk for hjelpen!

TB

3x6mm2 + 2 x, 0,75 mm2
2 ledere for strøm, L1 og L2/N 6 mm2 dimensjon
1 for beskyttelse jord PE
2 kommunikasjons kabler

Maks en fase, 32A, ca 7 kW

For 11 kW kreves 5 leder, L1, 2,3 + N og PE
Pluss 2 kommunikasjons kabler.
Ladeboks og bil må også støtte 11 kW.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

turfsurf

Tesla selger type 2 32A 3fas til 990,- på shopen.

Eller du kan kjøpe 3djeparts med knapp for å åpne ladeporten, men de er mye dyrere.
i4 M50 2024 | Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Nundreas


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA