Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kamera når du setter på blinklys

Startet av Electroelectro, fredag 01. juli 2022, klokken 09:49

« forrige - neste »

Electroelectro

Jeg har en model 3 2020 .her om dagen satt jeg på med en som hadde en 2019 utgave.når han satt på blinklys kom det opp kamera på blindsone.
Hvordan aktiverer jeg dette eller er det noe ekstra ikke jeg kan ha?
Jeg har foresten ikke installert en usb på min om det har noe å si.

Daniel_0007

Er i innstilinger, under autopilot

https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_kr/GUID-5FF0247B-D41D-4E82-A733-0A01BC4E65FF.html

Blind Spot Camera: When ON, the touchscreen displays the view from the corresponding side repeater camera whenever you engage a turn signal to change lanes. See Blind Spot Camera and Collision Warning Chime.
Model 3 2019 LR Rwd

Electroelectro

Sitat fra: Daniel_0007 på fredag 01. juli 2022, klokken 10:28
Er i innstilinger, under autopilot

https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/en_kr/GUID-5FF0247B-D41D-4E82-A733-0A01BC4E65FF.html

Blind Spot Camera: When ON, the touchscreen displays the view from the corresponding side repeater camera whenever you engage a turn signal to change lanes. See Blind Spot Camera and Collision Warning Chime.



Ok takk for svar.men må jeg har autopilot for å aktivere det?jeg har ikke kjøpt noe pakke hos Tesla.

Speeder

Nei. Standard på alle, så fremt du oppdaterer bilen. Anbefales å lese endringene som kommer og hva de innebærer.(i bilen etter oppdatering er gjennomført)
Kjører:2021 Model 3 LR & 2021 E-208 GT - Tidligere: 2015 Zoe 22kWh/43kW

Electroelectro

Sitat fra: Speeder på fredag 01. juli 2022, klokken 21:36
Nei. Standard på alle, så fremt du oppdaterer bilen. Anbefales å lese endringene som kommer og hva de innebærer.(i bilen etter oppdatering er gjennomført)


Takk for gode svar.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA