Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Strømkabel fra batteri inn bak hanskerom?

Startet av Bigdrago, søndag 26. juni 2022, klokken 13:58

« forrige - neste »

Bigdrago

Hei.
Skal legge strømkabel fra batteri til forsterker i bagasjerom. Har noen tips på hvor dere la strømkabelen, noen smarte åpninger fra "motorrom" inn bak hanskerom?
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

EriTom

Har dessverre kun den første av BassBrothers Enyaq pakker i min, men kan fortelle at det er ganske god plass til kabler inne i kupeen under gulv "listene". Hvor du skal gå igjennom torpedoveggen er jeg dessverre usikker på.

Ta gjerne bilder og del her. --> Kanskje er du den første som gjør det ;-)
09/23 - Enyaq IV80X Sportline Phoenix Orange
02/24 - Enyaq 85X RS SUV Race Blue

Bigdrago

Fra batteri og inn i vannkassen der viskermekanismen er, så videre bort i vannkassen til bilens høyre side. Der finnes en plastgjennomføring som ender inn bak hanskerom.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Bigdrago

Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

Bigdrago

Sitat fra: EriTom på mandag 27. juni 2022, klokken 10:43
Har dessverre kun den første av BassBrothers Enyaq pakker i min, men kan fortelle at det er ganske god plass til kabler inne i kupeen under gulv "listene". Hvor du skal gå igjennom torpedoveggen er jeg dessverre usikker på.

Ta gjerne bilder og del her. --> Kanskje er du den første som gjør det ;-)

Om du setter skjermen i bilen i hvilemodus. Har du da blinklyslyd? Om jeg setter min i hvilemodus har jeg ikke blinklyslyd. Antar at forsterkeren til bb går i hvilemodus.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

EriTom

Har da ikke blinklys lyd... denne kommer ifra høyttalerne i framdørene
09/23 - Enyaq IV80X Sportline Phoenix Orange
02/24 - Enyaq 85X RS SUV Race Blue

Bigdrago

Det er en svakhet. Får heller ikke pipelyden fra parkassist.
Så man burde ikke sette skjermen i hvilemodus med bb sin løsning.
Śkoda Enyaq iv80x
Ducati 848 Evo superbike

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA