Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Y Performance på Finn.no

Startet av jokke, lørdag 11. juni 2022, klokken 13:57

« forrige - neste »

glx-rider

Sitat fra: jokke på mandag 13. juni 2022, klokken 15:41
En jeg vet om solgte for 655000, så det er ett marked tydeligvis

Dette var faktisk et veldig nyttig innlegg! Jeg personlig er litt i tvil på de høye prisene mange ligger ute til, men denne hørtes litt mer spiselig ut. :)

Pepsipepsi

Noen som har solgt i det siste? Jeg har en sort en som snart skal på Finn.

Trultefan

Tesla Model Y Performance MY23
Morris Garages 4 Standard MY24

Pepsipepsi

Men blir de solgt i nærheten av prisantydning?

Tin

Sitat fra: Pepsipepsi på tirsdag 21. juni 2022, klokken 22:52
Men blir de solgt i nærheten av prisantydning?

Yes, performance rundt 640-660, legg på 20-30k hvis fra forhandler. De får alltid mer. 700ink vinter ish.
Solgte selv min til forhandler for 650, de solgte videre for 679. Sort -sort.

NLIC

Bestilte en YP for en uke siden. To kjappe. 1) Når får man vanligvis bekreftet leveringstid på bilen og 2) er det mulig å selge til forhandler/privperson før registrering hvis man ikke ønsker å ta levering?

Handyman

Sitat fra: NLIC på onsdag 22. juni 2022, klokken 13:11
Bestilte en YP for en uke siden. To kjappe. 1) Når får man vanligvis bekreftet leveringstid på bilen og 2) er det mulig å selge til forhandler/privperson før registrering hvis man ikke ønsker å ta levering?
I seksjonen for Bestilling og levering (under Tesla) ligger det info om dette. Gjør noe søk der, så tipper jeg du finner noen svar.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

NLIC

Sitat fra: Handyman på onsdag 22. juni 2022, klokken 13:46
Sitat fra: NLIC på onsdag 22. juni 2022, klokken 13:11
Bestilte en YP for en uke siden. To kjappe. 1) Når får man vanligvis bekreftet leveringstid på bilen og 2) er det mulig å selge til forhandler/privperson før registrering hvis man ikke ønsker å ta levering?
I seksjonen for Bestilling og levering (under Tesla) ligger det info om dette. Gjør noe søk der, så tipper jeg du finner noen svar.

10/10. Takk.

rujo79

685k for hvit P med originale vinterdekk; innafor eller 'idiotisk' å betale så mye nå? Blir strengt tatt nesten samme pris som om det var mva på alt over 500k allerede nå. Er ikke krok med på denne da den ble bestilt før dette ble standard og prisen gikk opp. 'Frykter' jo en prisøkning er nært forestående og derfor frister denne litt 🤔

Barid Bel

Sitat fra: rujo79 på onsdag 29. juni 2022, klokken 23:14
685k for hvit P med originale vinterdekk; innafor eller 'idiotisk' å betale så mye nå? Blir strengt tatt nesten samme pris som om det var mva på alt over 500k allerede nå. Er ikke krok med på denne da den ble bestilt før dette ble standard og prisen gikk opp. 'Frykter' jo en prisøkning er nært forestående og derfor frister denne litt 🤔

Om det er dumt eller ikke kommer vel mest ann på hvor mye du verdsetter penger i forhold til hvor mye du vil ha en model Y performance  ;)
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

Bensinkanna

Tjente 75k på min, kjøpere stod ikke i kø og anser det som flaks.

Panda4u

Solgte min P i går for 640k uten vinterdekk. Ble ca 30k profitt. Kjørt rundt 2k km. Lett solgt? Det vil jeg si ja. La den ut på Facebook marketplace , solgt etter 1 dag.

rujo79

Sitat fra: Bensinkanna på torsdag 30. juni 2022, klokken 01:14
Tjente 75k på min, kjøpere stod ikke i kø og anser det som flaks.

Bestilt før prisoppgangene vil jeg tro?

JanErik87

 Ser Tesla Y LR  2022 ligger ute fra 635 og oppover til 650 uten vinterdekk. Er ikke så gale om får en til 635 ?  Koster vel nærmere 650 for en med autopilot og vinterdekk

Contango

Sitat fra: JanErik87 på fredag 01. juli 2022, klokken 12:34
Ser Tesla Y LR  2022 ligger ute fra 635 og oppover til 650 uten vinterdekk. Er ikke så gale om får en til 635 ?  Koster vel nærmere 650 for en med autopilot og vinterdekk
Skjønte ikke den. Du får en hvit LR med vinterdekk til under 600 om du bestiller. Da har den hengerfeste også.
10+ elbiler bak meg. Nå en '22 M3 og en Enyaq i bestilling.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA