Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kartoppdatering

Startet av Eltempogigante, torsdag 02. juni 2022, klokken 21:31

« forrige - neste »

Eltempogigante

Hei!

Har noen gode tips til hvordan jeg kan få oppdatert kartene i min Nissan Leaf 2020-modell?
Den kom nettopp fra 2-årsservice, og dette var tydeligvis ikke en del av servicen  ;)
Jeg har forsøkt dette: https://www.nissan.no/eierskap/nissan-connect-in-car/nissan-connect-i-bilen-slik-gjør-du-det.html

- men likevel melder bilen om «en vei med redusert farbarhet» og «en vei som ikke er asfaltert» midt på firefelts motorvei  >:(

kaffer

Hei
Hvis du leter gjennom forumet er dette tatt opp før. Nissan har kjøpt avtale med Tomtom og det finnes ikke oppdateringer, eller det ligger en error i dataprogrammeringen. Dette kan ikke Nissan Norge løse, så du må nok bruke googlemaps på mobilen........ Gå på innstillinger og oppdatering. Kart er oppdatert sier systemet. Hurra for Nissan! :P

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA