Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ukjent ladesellskap (Virta)

Startet av keepitsimple, torsdag 02. juni 2022, klokken 13:59

« forrige - neste »

keepitsimple

Jeg solgte bilen for omtrent 3 måneder siden. Helt plutselig får jeg en notifisering på 50 NOK på mastercard appen. Gidder ikke kontakte nye eieren for det. Men lurer på om det er en enkel metode for å finne ut hvor mitt kort er registrert. Det står Virta Ev Charge proces i mastercardappen, men jeg kan ikke se/finne noe konto som jeg har på Virta.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

Orbit

Det er mest sannsynlig lading hos Circle-K (dersom bilen ikke har vært utenfor Norge), så sjekk CK-app'en om du har denne. De fakturerer månedlig (via Virta), men det er jo rart at en transaksjon kommer så lenge etterpå.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Lars C. Krogenæs

Har du solgt bilen med ladebrikke? I såfall bør du jo slette brikken(e) fra brukerkontoene dine hos operatørene.

Eller er det kanskje du som har ladet selv?
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA