Var og prøvekjørte denne for noen dager siden. Spurte selgeren om nettop dette. Ja, det er allerede kommet en oppgradering fra 70 til 80 kw. Men dette er jo fortsatt alt for lite og det er pr. nå ikke planlagt noe mer. I klartekst bruker den ved hurtiglading dobbelt så lang tid som de beste andre som Kia EV6 osv. Når det er sagt: Fy søren for en flott bil ellers. Byggekvalitet, seter, osv. På mye høyere opplevd nivå enn f.eks. TM3. For oss som liker komfort var det myk fjæring og lavt støynivå. Hadde de bare fikset raskere lading så hadde det vært løp og kjøp for min del, men jeg kjører mye langkjøring utenlands og skal ikke sitte i 50 min. på et jorde i Tyskland. Kjører man stort sett hjemmefra og selvfølgelig har ladeboks i garasjen er det bare å kjøpe. En fin detalj var at man kan starte forvarming av batteriet manuelt på skjermen under kjøring og fra app når den står til lading hjemme.