Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Regenering

Startet av lordoftherings, lørdag 10. september 2022, klokken 10:47

« forrige - neste »

lordoftherings

Lurer litt på disse kinesiske modellene.

Har sett alle diverse tester, men jeg har ikke fått med meg at noen har nevnt hvordan regenering er på denne modellen.

Har den støtte for one pedal driving?
Har den adaptive regen. (ruller når den kan og regenerer når den må som tyskerne har)
Har den blended brakes? (regenerer når man trykker bremsepedal inntil man trykker hardt nok)
Kan den coaste fritt uten å holde inn gasspedal?

Regen er for meg en av de viktigste egenskapene, men virker ikke som dette er spennende nok å snakke om.

Autowinder

Den har regenerering, men forhandler anbefaler kjøperne at den ikke ble slått på av hensyn til å holde rusten unna bremseskivene. Den triller godt for å si det sånn. Føles som en mellomting mellom en stridsvogn og badeflåte, men den har mye komfort...
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA