Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mobilappp, forvarming + navigasjon

Startet av rujo79, torsdag 26. mai 2022, klokken 12:44

« forrige - neste »

rujo79

Noen som har fått testet mobilappen noe særlig - erfaringer med den?
Fungerer forvarmingen av bilen bra?
Hvordan løser dere det med navigasjon nå som der ikke lenger er mulig å innstallere apper selv?

elkl

Jeg har ikke testet mobilappen selv, men med nyeste oppdatering har jeg Google Maps. Jeg trodde dette nå var installert som standard, men mulig jeg tar feil.

edyrli

Mobilappen fungerer greit men har ikke sånn kjempe mye funksjonalitet. Det viktigste er å se batteri nivå. Spesielt når jeg lader. Nå har varmen begynt å komme tilbake så har ikke testet forvarmingen etter jeg fikk appen.
Det har kommet et verktøy for å installere apper etter den nye oppdateringen. Man trenger da koble til PC og installere apper fra PC'en.
Spotify er nå innebygget og det skal komme innebygget kartløsning. Foreløpig bruker jeg bare maps på telefonen med telefonholder, men behovet for kart er lite for min del.
2021 BYD Tang
2020 SEAT Mii Electric
2017 Zoe Z.E. 40 Bose
2020 SEAT Mii Electric Frii
2013 Peugeot iOn
2009 Reva i

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA