Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Connect EV sluttet å virke

Startet av corvy, onsdag 11. mai 2022, klokken 22:01

« forrige - neste »

corvy

Klarer å logge inn og jeg får oppdatert uten feilmelding men dataene er fra 22 april klokken 0211. Dette er en 2011 leaf. Er det noe ninja triks?

Har også satt opp integrasjon på Home Assistant som har fungert fint men nå er begge to ubrukelig...
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

Erik Ola Ulvestad

Har også hatt trøbbel med diverse apps i det siste.
NissanConnect og websida https://no.nissanconnect.eu/nb-no/CsmVehicle/Home/<vin-sletta>, fungerar, men verkar tregere enn det har vore i ei god periode no.
Ninjatrikset er vel "try, try and try again".

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

corvy

Er så langt under par den tjenesten der... Jeg var begynt å lure på om de driver å avvikler hele løsningen.
Tesla Model S85, 2013 (10.12.2013)
Nissan Leaf, hvit 2012 modell (09.06.2012)

"hel-elektrisk familie med slekt på vestlandet ... det går fint!"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA