Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading i Sverige - Samletråd.

Startet av Amatøren, torsdag 28. mars 2019, klokken 12:10

« forrige - neste »

geear

Tullete at de bygger på skkurat samme steder som Tesla, nå som de er åpne for alle.

Vix

#121
Ionity Kungälv/Gøteborg Nord (Älvebacken 27, Kungälv) åpnet i dag med hele 16x350kW-ladere.
Endelig slipper man å stå i ladekø på Spekerød

Vil nok bli mye brukt av nordmenn som skal sørover

turfsurf

Den blir nok populær ja. Er mye ladekø nord for Gøteborg.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

peby

#123
Skal nedover til Gøteborg i løpet av påsken, og ut i fra hva jeg kan se på A Better Routeplanner så er det bare å kjøre Tesla-lading hele veien nedover?

Kjøpte meg medlemskap hos Tesla i sted da jeg skal kjøre ganske mye og langt i april, og tipper det kan spare seg fort inn igjen. Med beregning i ABRP var det enorm prisforskjell på Tesla og "de andre", men den er kanskje ikke helt oppdatert.

Edit: Turen er fullført, og med unntak av én lading på Eviny i Vestby med Volvo-kortet så brukte jeg bare Tesla-nettverket. Fungerte helt utmerket!
22' Volvo XC40 Recharge Twin Pro
1 bensindranker

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA