Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ventetid på deler

Startet av AlMe, torsdag 28. april 2022, klokken 10:53

« forrige - neste »

AlMe

Jeg var uheldig og fikk en sprekk i frontruta i mars. Da jeg bestilte skifte av frontrute fikk jeg først beskjed om at frontruta skulle kommer innen 3-4 dager, fikk deretter beskjed om at det kunne ta 2-4 uker. Det har nå gått fem uker, og da jeg purret verkstedet fikk jeg beskjed om at frontruta ventes inn i begynnelsen av juni. Delelageret hos forhandler hadde et hjertesukk rundt at Hyundai ikke produserer deler like fort som biler..

Ioniq 5-eiere, pass godt på bilen - det tar månedsvis å få tak i enkelte deler!

Moas

På enkelte områder så har Hyundai hatt lang ventetid i flere år.
2022 3 RWD/SR+ den siste 3-er m/p-sensorer, blink- og girspake
Laveste nypris tm3: 20: 384, 21: 399, 22: 349, 23: 369, 24: 379

RIP EV: Think, Saxo, eGolf, Soul, Kona, Mazda osv.

Hen9ng

Opplevd det samme på nye Kona. Hatt den i 9 mnd også serverer bilen et juletre i dashbordet med feilmeldinger. Det viser seg at at ryggekamera var ødelagt. Det tok 4,5 uker, heldigvis var BNH svært behjelpelig med leiebil osv i hele perioden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA