Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilrabatten i bomringen kan bli skrotet

Startet av trondhla, tirsdag 26. april 2022, klokken 13:57

« forrige - neste »

Daniel_0007

#60
Sitat fra: Burger på onsdag 11. mai 2022, klokken 23:28
Som Trønder som bor utafor Trondheim så setter jeg pris på at det blir mindre biler både i Trondheim og Oslo. Som pendler til Trondheim så anser jeg bompenger som noe som trekkes fra kontoen og hjemmekontor som digg.

Nå har jeg ikke vært i Oslo siden før pandemien, men at det blir mer og mer plass til fotgjengere og uteliv er flott. Nå kommer sommeren og jeg kan parkere utafor sentrum og leie en elsparkesykkel for å komme meg helt frem til Trondheim sentrum, fungerte fett i fjor sommer.

Som Oslo beboer som besøkte Trondheim i helga så var det deilig å se en by som ikke har blitt rasert av grønne kommunister enda.
Masse bil parkering i Sentrum, lite sykkel traseer å se samt at de har skjønt at trikk på skinner har ikke noe å gjøre i en moderne by, bedre med lange busser, ja vet at Trondheim har trikk men såvidt jeg vet er den nedprioritert og er mer der for nostalgi i motsetning til Oslo hvor de kjøper nye trikker for millioner
Model 3 2019 LR Rwd

Electric cars in Norway

Sitat

Som Oslo beboer som besøkte Trondheim i helga så var det deilig å se en by som ikke har blitt rasert av grønne kommunister enda.

Kommunister! Au au, jeg så ikke den komme.... :-1:

Tror ikke denne debatten er tjent med slike ord og utrykk.

Man kan være uening i noe å si slikt.

Daniel_0007

Sitat fra: Electric cars in Norway på torsdag 12. mai 2022, klokken 06:55
Sitat

Som Oslo beboer som besøkte Trondheim i helga så var det deilig å se en by som ikke har blitt rasert av grønne kommunister enda.

Kommunister! Au au, jeg så ikke den komme.... :-1:

Tror ikke denne debatten er tjent med slike ord og utrykk.

Man kan være uening i noe å si slikt.

Er mange som kaller mdg for grønne kommunister  :laugh:
Model 3 2019 LR Rwd

geear

Latterliggjøring er en velkjent hersketeknikk...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA