Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ladeluke åpner ikke

Startet av Toalmar, lørdag 23. april 2022, klokken 14:55

« forrige - neste »

Toalmar

Plutselig får jeg ikke opp ladeluken. Den har vært litt rar de siste dagene. Akkurat som den ikke vil låse seg, men stått litt utenfor uten å åpne seg. For at den skal åpnes har jeg måtte trekke den ut. Da har det føltes som den har kilt seg litt fast, eller at den går borti noe.

Har noen ett godt tips med få den åpnet??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

boppus

Sitat fra: Toalmar på lørdag 23. april 2022, klokken 14:55
Plutselig får jeg ikke opp ladeluken. Den har vært litt rar de siste dagene. Akkurat som den ikke vil låse seg, men stått litt utenfor uten å åpne seg. For at den skal åpnes har jeg måtte trekke den ut. Da har det føltes som den har kilt seg litt fast, eller at den går borti noe.

Har noen ett godt tips med få den åpnet??


Sent from my iPhone using Tapatalk

Skjedde meg også. Ikke noe tips, dessverre, annet enn å fikle og spraye. BOS fikset den på service. Var "ikke uvanlig", visstnok. Strøken nå.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Toalmar

Sitat fra: boppus på lørdag 23. april 2022, klokken 18:39
Skjedde meg også. Ikke noe tips, dessverre, annet enn å fikle og spraye. BOS fikset den på service. Var "ikke uvanlig", visstnok. Strøken nå.
Ble til at jeg ringte Mercedes via bilen. De ga meg ett litt dårlig tips, men de skulle fikse hjelp.
gikk bare noen minutter før Viking ringte for å hente bilen for å få den på verksted.
Fikk leiebil umiddelbart. Bilen hadde greit med strøm på, men ettersom vi skal på en lengre tur i morgen med henger så ble det denne løsningen.
Så da får vi tro verkstedet løser saken på mandag.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Da er bilen reparert. Det var låseenheten som måtte byttes.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA