Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Recall på panser Model S

Startet av BMW850, lørdag 23. april 2022, klokken 03:03

« forrige - neste »

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

Mdah

#1
Er ikke dette resirkulerte nyheter? Var snakk om det samme halvt år siden og har hatt recall på dette på min Model S en stund. https://electrek.co/2021/12/30/tesla-tsla-issues-recalls-half-million-model-3-model-s-vehicles/

Ble håndtert på service i februar og de sa det var visuell inspeksjon og visstnok ytterst få biler det gjaldt.

Man kan jo også sjekke bilen for recalls her https://service.tesla.com/vin-recall-search
2015 P85D - Sportsunderstell - CCS - MCU2

alda

Har fått recall mail av Tesla på min, bokade service för att få det fiksat. Blev då hänvisad till Vianor, som tydligen kan checka/fixa det på drop in.
-Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå" - solgt 03/20
-Tesla Model S75D 2016 (20.09) - "Big Blue"(S60D til
  28.04.21) - solgt 06/22
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"
-BMW i4 M50 2022 (17.06)

EBjørnen

Jeg gikk til Vianor på Kokstad utenfor Bergen (Nabo til Tesla) Der kjente de ikke til dette og ba meg gå til Tesla, de hadde ikke tid, men sa at viss jeg ikke hadde noe problem med låsen så kunne jeg bare ta det med ro så skulle de se på det neste gang jeg var inne for noe annet.
TMS 85D 2015.

E_S

Bestilte denne bare noen få dager etter det kom opp som aktuell recall på min bil. Kom mobile service hjem, sjekket noe på 2 minutter og sa alt var OK, og det var hele greia. I følge ham var de aller fleste OK, noen måtte justeres litt og noen veldig få måtte låsen byttes på..
:)

MrBacardi

Ingen ny sak nei, her ble det inkludert i en service for noen mnd siden. Da tok de forresten også en annen servicebulletin samtidig, "Liftgate Drain Plug Retrofit".
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

OlaR

Jeg fikk også denne og kjørte innom Vianor på Thune i Oslo (også nabo til Tesla) og der var de skikkelig på.  Jeg stakk hodet inn og sa Tesla recall, fyren ble med meg ut, og to minutter senere var sjekk unnagjort.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA