Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Søger dele til Berlingo Electrique

Startet av AndreasMax, lørdag 16. april 2022, klokken 21:17

« forrige - neste »

AndreasMax

Jeg søger dele til Berlingo Electrique gerne en hel donor bil, i sær mangler jeg SAGEM motor controllere og SAFT STM5 batterier og batterikasser.
Er det mon til at finde nogen steder  :)
Er blevet ejer af en Citroen Berlingo Electrique som hobby projekt

Elmo

Jeg har masse deler, primært til P106/Saxo men jeg har også demontert en Berlingo og spart på Sagem boksen. Må bare finne ut hvilken av de jeg har som er til Berlingo, for P106 har vel ikke eksakt samme motorkontroller tror jeg.
Jeg har også mange SAFT batterier og noen batterikasser
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

elektrolux

Også fullt delelager i Stavanger. Hvor bor du?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

AndreasMax

 Hej Elmo og elektrolux, beklager jeg svarer så sent, fik ikke nogen notifikation  ::) jeg er fra danmark (Herning) jeg har idag været ude og kikke på 2 Berlingoer som er i meget dårlig stand, stået ude i mange år, men måske jeg kan bruge batteri kasserne og diverse andet. men har ikke handlet endnu da det måske ikke er så let i dette tilfælde :-\ jeg vender snart tilbage til jer  :)
Er blevet ejer af en Citroen Berlingo Electrique som hobby projekt

elektrolux

Saft NiCd batteri tåler godt å stå i årevis, så ikke vær redd for å kjøpe delebilene du fant.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

AndreasMax

Hej Elektrolux, tak for den information  :+1: jeg arbejder stadig på at få lov at købe bilerne, ejeren bor på Filipinerne så det er ikke så let  :D
Er blevet ejer af en Citroen Berlingo Electrique som hobby projekt

Toalmar

 Hei AndreasMax

For å få info om nye innlegg mål du klikke på plusstegnet foran "Vedlegg og andre alternativer"
deretter merker du av i boksen "Varsle meg ved svar"
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

AndreasMax

Er blevet ejer af en Citroen Berlingo Electrique som hobby projekt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA